Gammal människa, ny blogg och en ny stad (snart i alla fall)

Hej hej!

Tack vare visa påtryckningar från VISSA personer (men mest Nenee) så har jag nu börjat blogga igen! WOHO! Hade en kortare karriär på metrobloggen.se innan men ja då var man ung och galen och gjorde så många impulsiva saker. Nu några år äldre och många matteböcker klokare så har jag då börjat igen.

Den här bloggen kommer mestadels att vara en fotoblogg, men lite här och där dyker det säkert upp en eller två intressanta inlägg om mitt liv.

Denna lilla trevliga text tycker jag nog är fullt tillräcklig för att dra igång min lilla blogg och om någon har invändningar på detta så går det alltid att skriva en kommentar(vem vet, jag kanske till och med läser den?).

Over and out!
//Tobbe

Kommentarer
Postat av: michelle

Och du kommer skriva massa intressant om mig ;D <3

2009-08-09 @ 22:54:54
Postat av: Linn

nu är jag stolt

2009-08-09 @ 22:55:45
URL: http://varmtkaffi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0